.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد: بیمه شدگان مراقب شرکت های سودجو در استفاده از نام بیمه سلامت باشند. تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد: بیمه شدگان مراقب شرکت های سودجو در استفاده از نام بیمه سلامت باشند.(ادامه)
در حوادث ناشی از کار، تعهدات سازمان تأمین اجتماعی مشروط به داشتن سابقه حق‌بیمه نیست. اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟
در حوادث ناشی از کار، تعهدات سازمان تأمین اجتماعی مشروط به داشتن سابقه حق‌بیمه نیست.(ادامه)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود.دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود. اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود.دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است. نشاکاری برنج با نگرانی شالیکاران مازندران از افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است.(ادامه)
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند. بانک‌ها در چه صورتی پنحشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند.(ادامه)
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند. فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند.(ادامه)
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد. استعفای ۲۰ پرستار در بیمارستان چالوس؛ شیطنت رسانه‌ای یا واقعیت؟
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
مطابق موارد بیان شده در بخشنامه مزد ۱۴۰۳,این مصوبه قابلیت اجرا از ابتدای سال جاری را دارد و مبنای محاسبه کارگران مشمول قانون کار(اعم از قرارداد دایم یا موقت) می بایست این مصوبه باشد. سقف حقوق کارگران اعلام شد
مطابق موارد بیان شده در بخشنامه مزد ۱۴۰۳,این مصوبه قابلیت اجرا از ابتدای سال جاری را دارد و مبنای محاسبه کارگران مشمول قانون کار(اعم از قرارداد دایم یا موقت) می بایست این مصوبه باشد.(ادامه)
رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: سیاست‌های دولت در خصوص کنترل قیمت‌ها زمانی می‌تواند رونق بخش تولید را به همراه داشته باشد که هدف آن یعنی مهار تورم محقق شود؛ اما نه تنها تورم مهار نشده؛ بلکه تولیدکننده به ورطه نابودی سوق داده شده است. آدرس غلط قیمت گذاری دستوری به بازار/ نه تورم کنترل شد نه تولید رونق گرفت
رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: سیاست‌های دولت در خصوص کنترل قیمت‌ها زمانی می‌تواند رونق بخش تولید را به همراه داشته باشد که هدف آن یعنی مهار تورم محقق شود؛ اما نه تنها تورم مهار نشده؛ بلکه تولیدکننده به ورطه نابودی سوق داده شده است.(ادامه)
مراسم معارفه مدیر عامل جدید بیمه ایران و تقدیر از مدیر عامل پیشین این بیمه با حضور دکتر شریف زاده معاون وزیر اقتصاد برگزار شد. مدیرعامل جدید بیمه ایران معرفی شد
مراسم معارفه مدیر عامل جدید بیمه ایران و تقدیر از مدیر عامل پیشین این بیمه با حضور دکتر شریف زاده معاون وزیر اقتصاد برگزار شد.(ادامه)
برای حضور سرخابی‌ها در فصل بعد رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا، لازم است که هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم تا یازده فروردین برای این کار زمان دارند. باشگاه پرسپولیس فروخته شد +سند/ یک هلدینگ ثروتمند استقلال را می‎‌خرد
برای حضور سرخابی‌ها در فصل بعد رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا، لازم است که هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم تا یازده فروردین برای این کار زمان دارند.(ادامه)
شمال نیوز : این روزها شاهد گسترش تبلیغات حول موضوع امکان بازنشستگی افراد با پرداخت ۳، ۷ یا ۱۰ سال حق بیمه توسط برخی شرکت‌ها هستیم اما واقعیت این است که هیچ صندوق بیمه‌ای خصوصی‌ برای بازنشستگی در کشور نداریم. مردم فریبِ شرکت های بیمه خصوصی را نخورند؛ از بازنشستگی خبری نیست
شمال نیوز : این روزها شاهد گسترش تبلیغات حول موضوع امکان بازنشستگی افراد با پرداخت ۳، ۷ یا ۱۰ سال حق بیمه توسط برخی شرکت‌ها هستیم اما واقعیت این است که هیچ صندوق بیمه‌ای خصوصی‌ برای بازنشستگی در کشور نداریم.(ادامه)
یک داروی جدید برای درمان چاقی در ژاپن وارد بازار شده است و پزشکان از این پس می‌توانند داروی «آگونیست گیرنده GLP-۱» را برای بیمارانی که اضافه وزن زیادی دارند، تجویز کنند. آغاز تجویز یک داروی جدیدِ درمان چاقی در ژاپن
یک داروی جدید برای درمان چاقی در ژاپن وارد بازار شده است و پزشکان از این پس می‌توانند داروی «آگونیست گیرنده GLP-۱» را برای بیمارانی که اضافه وزن زیادی دارند، تجویز کنند.(ادامه)
محمود نژاد گفت: در گذشته افراد دارای معلولیت نابینایی و ناشنوایی تأیید صلاحیت نمی‌شدند، اما اکنون برخی افراد دارای نابینایی کامل تأیید صلاحیت شده‌اند. تأیید صلاحیت تعدادی از معلولان به عنوان کاندیدای مجلس
محمود نژاد گفت: در گذشته افراد دارای معلولیت نابینایی و ناشنوایی تأیید صلاحیت نمی‌شدند، اما اکنون برخی افراد دارای نابینایی کامل تأیید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : ۸ سال جنگ تحمیلی بود اما یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار نگرفت اما پیش از انقلاب با یک تشر آمریکایی، بخشی از کشور را هدیه می‌دادند. اجازه نداده و نخواهیم داد که یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار گیرد ...(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
مدیر عامل بانک ملی ایران در "همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی" گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است. مدیرعامل بانک ملی ایران: شعب ویژه اتباع خارجی راه اندازی می شود
مدیر عامل بانک ملی ایران در "همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی" گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است.(ادامه)
مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان خودروهای وارداتی که از ٢٣ دی می‌توانستند سه اولویت مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند، امشب به پایان خواهد رسید. امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی از سامانه یکپارچه
مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان خودروهای وارداتی که از ٢٣ دی می‌توانستند سه اولویت مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند، امشب به پایان خواهد رسید.(ادامه)
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند شرکت بزرگ کشتیرانی کانتینری چینی به دلیل تهدیدهای یمنی‌ها علیه کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی، فعالیت در اسرائیل را متوقف خواهد کرد. شرکت کشتیرانی چینی همکاری با رژیم صهیونیستی را متوقف می‌کند
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند شرکت بزرگ کشتیرانی کانتینری چینی به دلیل تهدیدهای یمنی‌ها علیه کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی، فعالیت در اسرائیل را متوقف خواهد کرد.(ادامه)
قرار است امروز ۱۲ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه بارگزاری و به فروش برسد. آغاز فروش ۱۲ خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه + عکس
قرار است امروز ۱۲ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه بارگزاری و به فروش برسد.(ادامه)
دومین جلسه رسیدگی به اتهام زن میانسالی که متهم است برای کشتن شوهرش دو آدمکش اجیر کرده در حالی برگزار شد که وی بار دیگر منکر اجاره قاتل شد اما همدستانش این ادعا را رد کردند. همسر مقتول منکر اجاره آدمکش شد
دومین جلسه رسیدگی به اتهام زن میانسالی که متهم است برای کشتن شوهرش دو آدمکش اجیر کرده در حالی برگزار شد که وی بار دیگر منکر اجاره قاتل شد اما همدستانش این ادعا را رد کردند.(ادامه)
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند. اسحاق جهانگیری: هیچ کسی نفهمید چه کسی پشت بابک زنجانی بود
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان حج و زیارت جزئیات زمان، هزینه و اولویت‌های عمره مفرده را اعلام کرد. ثبت‌نام عمره از 22 آذر و اعزام زائران از ۲۸ آذر آغاز می‌شود. قیمت، اولویت و زمان سفر عمره اعلام شد / پرواز مستقیم از ساری به عربستان + کد دستوری
شمال نیوز : رئیس سازمان حج و زیارت جزئیات زمان، هزینه و اولویت‌های عمره مفرده را اعلام کرد. ثبت‌نام عمره از 22 آذر و اعزام زائران از ۲۸ آذر آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : آیا برای نجات شرکت‌هایی که به مدیریت برخی نورچشمی‌ها به وضعیت امروز رسیده‌اند باید از جیب کارگران و بازنشستگان هزینه کرد و قانونی عجیب تدوین نموده که برابر آن کارگران و کارمندان، مانند کارگران اهرام ثلاثه در مصر باستان، تا چند صباحی پیش از مرگ خود، در خدمت مدیرانی باشند که حقوق دهها میلیون تومانی می‌گیرند و در همه عمر خود حتی یک روز به اندازه کارگر کار نکردند و رنج نکشیدند ؟ افزایش سن بازنشستگی ؛ پاشیدن بذر یأس در جامعه ایرانی !
شمال نیوز : آیا برای نجات شرکت‌هایی که به مدیریت برخی نورچشمی‌ها به وضعیت امروز رسیده‌اند باید از جیب کارگران و بازنشستگان هزینه کرد و قانونی عجیب تدوین نموده که برابر آن کارگران و کارمندان، مانند کارگران اهرام ثلاثه در مصر باستان، تا چند صباحی پیش از مرگ خود، در خدمت مدیرانی باشند که حقوق دهها میلیون تومانی می‌گیرند و در همه عمر خود حتی یک روز به اندازه کارگر کار نکردند و رنج نکشیدند ؟(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از آغاز اجرای طرح کشاورزی قراردادی در استان خبر داد. آغاز اجرای طرح کشاورزی قراردادی در مازندران
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از آغاز اجرای طرح کشاورزی قراردادی در استان خبر داد.(ادامه)
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.